Afspraak verplaatsen en annuleren:
Bij het maken van de afspraak heeft u een mail gekregen. Deze had u bijgehouden voor het geval dat u uw afspraak wenst te wijzigen of annuleren. U kunt uw afspraak online tot 48 uur ervoor aanpassen. Daarna is dit niet meer mogelijk.
Om organisatorische redenen kunnen afspraken enkel online geannuleerd worden. Afzeggingen per mail of telefoon of sociale media tellen niet als officieel geannuleerd.
Ziekte:
Wij begrijpen dat u of uw kindje ziek kunnen worden, daarom kan u uw afspraak tot minstens 12u op voorhand verplaatsen. Ook hier tellen geen uitzonderingen bij laattijdig annuleren.
Kinderziekten
U kan de toegang ontzegd worden indien u kindje een besmettelijke kinderziekte heeft die andere kindjes kunnen besmetten. Gelieve daarom tijdig uw afspraak te verplaatsen (minstens 12u op voorhand via onze website).
Respect:
Late verplaatsingen en afzeggingen zorgen voor heel wat problemen. Uit respect voor ons als team die tijd voor u vrijmaakt en uit respect voor andere klanten die deze reservatie niet konden maken omdat u gereserveerd heeft willen wij jullie duidelijk meegeven dat er hierop geen uitzonderingen gemaakt worden.
NO EXCUSES: Bij het niet komen opdagen of te laat annuleren vervalt uw bon onmiddellijk zonder terugbetaling. Bij ziekte mag de afspraak tot 12 uur ervoor worden geannuleerd en kan deze in samenspraak worden verplaatst.